نکات طلایی برای خرید و اجاره ویلا و خانه در جزیره کیش!
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

نکات طلایی برای خرید و اجاره ویلا و خانه در جزیره کیش!

خرید اقساطی آپارتمان در کیشبا وجود این امکانات اقامت مناسبی برای خانواده ها فراهم می شود تا به دور از هرگونه سختی ، تعطیلات را در کیش سپری نمایند . البته شما میتوانید برای اینکه اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید با اجاره ویلا و سوئیت در قشم از طریق وبسایت لیدوماتریپ زندگی در قشم را چند روزی تجربه کرده و از نزدیک برای خرید و یا اجاره خانه در قشم اقدام کنید. از سوی دیگر سازمان منطقه آزاد کیش اخیرا طرحی با نام طرح ساماندهی و بازآفرینی شهرک سفین قدیم در کیش را با چشم انداز تبدیل این منطقه به منطقه گردشگری نمونه راه اندازی کرده است و با افزایش سطح زیستی ، فرهنگی و اجتماعی این منطقه قطعا در سال های آتی رشدی چشمگیر خواهد داشت . بازار عربهای کیش از بازارهای قدیمی منطقه است که یکی از بازارهای فعال و پر تردد می باشد که کالاهای تجاری از قبیل کیف و کفش و سایر ملزومات مورد نیاز در زندگی مانند لوزام خانگی و بلورجات و کریستال در آن با قیمت های مناسبی عرضه می شود .

{فروش آپارتمان کیش|پروژه های معتبر مسکونی کیش|پیش فروش آپارتمان لاکچری در کیش}

قیمت آپارتمان کیشفاز دو نوبنیاد کیش هم دارای مجموعه خدماتی است که در ابندای بلوار طوس واقع شده است با این تفاوت که تعداد مغازه های خدماتی آن کمتر است ، با توجه به اینکه فاصله مراکز خدماتی در شهرم نوبنیاد کیش از یکدیگر دور نیست این مراکز همپوشانی لازم را برای ارایه خدمات دارند . این مجموعه با حدود 350 متر مربع زیربنا و همچنین500 متر مربع فضای پشتیبان و با تأکید بر مولفه های فرهنگی کالبدی بومی امکان استفاده گردشگران را از فضایی با معماری بومی و با استانداردهای روز معماری، منطبق بر ارزشهای تاریخی بافت فراهم می نماید. معماری شهرک سفین کیش به گونه ای است که همه سلیقه ها را راضی نگاه می دارد . حدود متراژ آپارتمانهای ساخته شده در شهرک مسکونی نوبنیاد کیش بین 50 تا 200 متر مربع می باشد که متناسب با سلیقه خریداران آپارتمان در این منطقه طراحی شده اند ، تنوع ساخت و متریال کاربردی در ساختمانهای این منطقه کار را برای خرید آپارتمان در نوبنیاد کیش راحت کرده است ، به گونه ای که برای خرید آپارتمان در شهرک نوبنیاد کیش با طیف گسترده ای از انتخابها مواجه می شویم . به لحاظ شهرسازی این منطقه نسبت به سایر مناطق داراری طراحی مناسبتری است و دسترسی های مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است ، پراکندگی و توزیع مراکز خدماتی در این شهرک به گونه ای طراحی شده است که تمام فازهای مسکونی آن دسترسی مناسبی به مراکز خدماتی داشته باشند .

{پروژه معتبر پیش خرید آپارتمان در کیش|فروش آپارتمان در کیش|پیش فروش مسکن کیش}

تجربهای کمنظیر که در کمتر نقطهای از ایران میتوانیم آن را ببینید. به طور کلی هرچه تعداد واحدها در ساختمان کمتر باشد ، قیمت آن بالاتر است و هرچه مصالح بهتری استفاده شده باشد باید بهای بالاتری برای خرید یا اجاره پرداخت شود . متراژ زمینهای واگذار شده در شهرک مسکونی نوبنیاد کیش از حدود 150 متر مربع تا 470 متر مربع بوده که در کنار آن نیز برخی زمینها نیز برای احداث مجتمع های مسکونی در نظر گرفته شده است . با توجه به پتانسیل های فرهنگی و نیز جذابیت های محیطی بافت به لحاظ تاریخی ، طبیعی و فرهنگی ، طرح چایخانه سنتی و غرفه های تجاری به منظور ایجاد فضایی گردشگری باویژگی های بومی در دستور کار قراردارد . تبصره- در مجموعههای احداثی که پیشفروشنده تعهداتی در برابر مرجع صادر کننده پروانه از قبیل آمادهسازی و انجام فضاهای عمومی و خدماتی با پرداخت حقوق دولتی و عمومی و نظارت آن دارد، اجازه پیشفروش واحد های مذکور منوط به حداقل سیدرصد (30٪) پیشرفت در انجام سرجمع تعهدات مربوط و تأیید آن توسط مرجع صادر کننده پروانه میباشد. اولین سوالی که مسافران در جستجوی آن می باشند، قیمت تور است. تور هتل ویدا کیش از تهران ، اقامت از 2 شب تا 7 شب در هتل لوکس ویدا همراه با سرو صبحانه بوفه و پرواز رفت و برگشت با 15% تخفیف همین حالا قابل خرید می باشد. 

شما عزیزان می توانید با کلیک کردن بر روی نقشه زیر آدرس این برج ها را به همراه مراکز اطراف آن مشاهده نمایید. زیرساخت های لازم برای سکونت مطلوب در این شهرک تعبیه شده است و در آن می توان آپارتمان هایی با متراژهای 70 تا 200 متر پیدا کرد . با این طرح جاذبه های تفریحی و توریستی در این منطقه افزایش خواهد یافت و شهرک سفین قدیم به منطقه ای پر بازدید و پر طرفدار تبدیل خواهد شد . با توجه به پتانسیل های محیطی بافت به لحاظ تاریخی ،طبیعی و فرهنگی ، طرح بازارچه گردشگری به منظور ایجاد مرکز خرید مدرن در بافت بومی در دستور کار قرار دارد . هتل ویدا 5 ستاره تاپ دارای اتاق های دوتخته و سه تخته رو به دریا و سوئیت هایی با ظرفیت پذیرش مسافر با تعداد بالا ، با تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز مسافر در هتل و پرسنلی مجرب و دوره دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز می باشد. ث - تشویق و حمایت و ارشاد بخش خصوصی در امر بهرهبرداری صحیح و سریع از حمل و نقل جادهای و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت ترابریزمینی به خصوص در مسیر دروازههای وارداتی و صادراتی کشور.

منبع: قیمت خانه در جزیره کیش

 





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: